czwartek, 26 czerwca 2014

Przedpremierowa recenzja - Cecelia Ahern - Zakochać się ( How to fall in love)









Po przeczytaniu paru  kryminałów bardzo brakowało mi powieści lekkiej, takiej przy której mogła
bym się uśmiechnąć i odpocząć . Znalazłam 2 powieści które mnie zaciekawiły: 
The one and only- Emily Giffin ( Ten jedyny) i How to fall in love ( Zakochać się)  autorki Cecelii Ahern.
 

Postanowiłam przeczytać pierwszy rozdział obu książek i wybrać tą która mnie wciągnie odrazu, tą w której zakocham się bez pamięci.
Książka the one and olny ( ten jedyny ) podobała mi sie ale postanowiłam przeczytać także : How to fall in love ( zakochać się ).  Przeczytajcie dlaczego wybrałam książkę Cecelii Ahern.

To jest moje pierwsze spotaknie z tą autorką ale jakże udane.Temat banalny ale opisany w tak ciekawy sposób iż nie ma możliwości aby odłożyć książkę na półkę. Autorka postarała się abyśmy polubili Chritine- tworząc miłą kobietę która po nie udanych doświadczeniach małżeńskich chce się zakochać.

Los kieruję ją w stronę mostu na którym stoi zdesperowany Adam,który chce skoczyć z mostu.
Christna zakłada się z Adamem iż w jego 35 urodziny, będzie znów zakochany w swoim życiu.Christine chce  pokazać Adamowi iż życie jest piękne i że warto żyć. Nasza główna bohaterka  zdaje sobie sprawę z zagrożenia, w dodatku do urodzin Adama zastało tylko 2 tygodnie.


W jaki sposób przekona Adama aby żył?
Czy spacery, kolacje, wschody słońca- pomogą Adamowi odzyskać chęć do życia?


Najnowsza powieść autorki wciąga od piewszej strony. Autorka obiecuje iż książka  nas rozśmieszy, wzruszy i że po przeczytaniu bardziej docenimy uroki życia. Mogę Wam powiedzieć że to co obiecała nam autorka znajdujemy na 328 stronach powieści. Śmiech, łzy wzruszenia i zdecydowanie chęć do życia oto czego możemy się spodziewać po tej lekturze


Jest to powieść która idelanie nadaje się na wakacje. Wciągnie, zrelaskuje i zaintryguje. Sercznie polecam tąpozycje mając nadzieję iż zakochacie sie w niej tak samo jak ja.W Wielkiej Brytani książka: How to fall in love ukazała sie w 2014 roku. Twarda okladka,328 stron, dobrej jakości papier oraz miła dla oka trzcionka sprawiają iż książkę czyta sie z samą przyjemnością. W Polsce ta pozycja  ukaże się 2 lipca 2014 roku pt: Zakochać się. Książkę wyda wydawnictwo :AKURAT


Już teraz zapraszam do księgarni po tę lekturę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz