sobota, 17 stycznia 2015

Zagraniczne zapowiedzi :)

Zagraniczne zapowiedzi :)

Zapraszam serdecznie do zapoznania sie najciekawszymi zapowiedziami w literaturze zagranicznej.
Na ten moment nie zdradzę, które książki będę czytać :)







Jedna z córek Sary umiera tylko, która ? 
Przerażający psychologiczny thriller , który przeniknie do szpiku kości..

Rok po wypadku w którym umiera siostra-bliźniaczka Lydia. Angus i Sarah przenoszą się na małą szkocka wysepkę, którą Angus odziedziczył w spadku po babci. 
Mają  nadzieje iż uda im się ponownie poskładać swoje życie, ale kiedy ich żyjąca córka Kirstie podaje się za Lydie ich życie, znów zostaje wywrócone do góry nogami .
Kiedy nadchodzi jesień, Angus jest zmuszony opuścić wysepkę, aby udać się do pracy. Sarah czuje się coraz bardziej samotna i zdezorientowana a Kristie ( a może Lydia??) coraz bardziej ją przeraża..
Przeszłość nie pozwala o sobie zapomnieć, i Sarah będzie się musiała z nią ,jeszcze raz zmierzyć. Tym razem musi się dowiedzieć co tak, naprawdę się wydarzyło tego dnia i która jej córka umarła...
Premiera 29.01




Nazywam sie Nicky Frank. Jestem w szpitalu po wypadku samochodowym. Jedyną rzeczą o której mogę myśleć to Vero. Wiem, że muszę ją ocalić ,ale gdzie ona jest ?? Dlaczego , nie mogę ją odnaleźć? Ona jest tylko małą dziewczynką. Mężczyzna przy moim łóżku mówi mi że jesteśmy małżeństwem i że,nie ma Vero.Wcześniej cierpiałam na traumatyczną chorobę psychiczną, która spowodowała zmiany w mojej osobowości. Mam dramatyczne zmiany w nastroju, nie potrafię się skoncentrować i mam duże dziury w pamięci. I do tego mam problemy z alkoholem. To wszystko spowodowało wypadek samochodowy. Sierżant Wyatt Foster prowadzi śledztwo i ma pytania dot. wypadku, mojego męża, oraz małej dziewczynki. Chciałby wiedzieć co mi się przydarzyło. I ja także chciałabym to wiedzieć. Jestem Nicky Frank i to moje życie...
Premiera 3 luty.








Kocha swojego męża ale ma obsesje na punkcie nieznajomego
Oddana matka, która jest gotowa,aby stracić wszystko
Wie co robi, choć tak się wcale nie wydaje
Jest niewinna i grzeszna...
Prowadzi dwa życia, i oba może stracić..


data wydania 12.02








Dwóch braci bliźniaków dorasta w tej samej rodzinie. Jeden dobry, drugi zły. Od najmłodszych lat są dla siebie- wrogami. Jeden opuszcza spokojne miasteczko, ale kiedy wszystko zwala mu się na głowę, syn marnotrawny powraca dwadzieścia lat później. zamieszkuje w domu swoich rodziców. Bracia godzą się w jednym momencie ,aby w następnym znów z sobą walczyć. Pod czas kłótni zostaną ujawnione wstrząsające tajemnice..
Data wydania : 26 Luty










Nieznajomy pojawia się nagle znikąd. Można go spotkać na parkingu, w barze, w sklepie spożywczym. Jego tożsamość ie jest znana, motywy nie jasne ale jego informacje są wiarygodne.
I wtedy szepcze  Ci kilka słów,do ucha, pozostawiając Cię w szoku, burząc cały twój świat.
Adam Price ma wiele do stracenia. Szczęśliwe małżeństwo, śliczną żonę, dwóch wspaniałych synów, piękny dom, dobrą pracę- perfekcyjne życie
Wpada na nieznajomego, poznaje sekret żony tak straszny iż całe jego życie wydaje się fikcją...
Premiera 24 Marzec







Olav żyje zyciem samotnika- naprawiacza. Kiedy naprawiasz ludzi za pieniądze trudno jest zbliżyć sie do kogoś. Teraz Olav poznaje kobietę z swoich snów. I wtedy pojawiają się dwa problemy:
Jest żoną jego szefa, i Olva został zatrudniony aby ją zabić.
Premiera 09 Kwiecień


Która z tych premier najbardziej przpadła Wam do gustu :) ??



2 komentarze:

  1. Blood

    on snow, Prodigal Son, The Stranger te mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miałam problem, bo każda z nich mi się podoba :) Dziękuje za komentarz i pozdrawiam

      Usuń