piątek, 19 grudnia 2014

Gdzie kończy się cisza. C.L.Taylor. Recenzja





Dokąd ma uciec córka obciążona sekretem, który ją zabija?
Co ma zrobić matka, której dziecko próbowało odebrać sobie życie ...


Po takim opisie nie mogłam odłożyć tej pozycji , koniecznie trzeba było ja wziąć i przeczytać. I tak też właśnie uczyniłam.


Susan Jackson główna bohaterka ma wspaniałego kochającego męża polityka, syna i córkę. Jej życie jest szczęśliwe i stabilne, do czasu w , którym jej 15 letnia  córka ( Charlotte ) próbuje się zabić.
Po nie udanej próbie samobójczej dziewczyna zapada w śpiączkę. Susan jest zrozpaczona i próbuje dociec co mogło się wydarzyć, tak tragicznego w życiu młodej dziewczyny, iż zdecydowała się, aby odebrać sobie życie.


Na ile rodzic może poznać swoje dziecko i co może zrobić,by w pełni mu ufało ?


Porządkując pokój Charlotte , matka odnajduje pamiętnik córki, w którym ta pisze o strasznej tajemnicy. Susan zdesperowana postanawia dowiedzieć się o jaką tajemnicę chodzi , wierząc iż jej rozwikłanie pomoże jej córce obudzić się z śpiączki.
Zagłębiając się w świat córki -Susan nie może otrząsnąć się z wrażenia, iż w ogóle nie znała swojej córki. Przyjaciele nie pojawiają sie w szpitalu przy łóżku Charlotty, jej ukochany chłopak Liam twierdzi iż Charlotta wysłała mu SMSa w którym w paru słowach z nim zerwała.
Coraz bardziej zdesperowana matka postanawia dotrzeć do sedna sprawy, mierząc się z demonem z własnej przeszłości...


Jak ocalić swoją rodzinę, gdy trudna przeszłość powraca po latach 


Jest to moje pierwsze literackie spotkanie z autorką C.L.Taylor. Książkę przeczytałam bardzo szybko. Autorka zbudowała pełną napięcia, świetną powieść psychologiczną, obok której nie można przejść obojętnie. Relacja matka-córka została tu opisana w bardzo szczery sposób. Miłość i determinacja Susan aby zrozumieć, dlaczego jej piękna córka chciała odebrać sobie życie,  pojawia sie na każdej stronie powieści. Akcja książki wciąga od pierwszych stron. Jestem zachwycona stylem autorki , jej umiejętnościami przelewania na czytelnika uczuć Susan. Dla mnie ta książka zasługuje na miano- książki która kochamy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz