czwartek, 4 grudnia 2014

Przed premierowa recenzja: Druga Szansa. Dani Atkins




Długo szukałam książki o miłości która nie byłaby banalna. Chciałam przeczytać powieść , która mnie zaskoczy, wzruszy i spowoduje, iż nie będę mogła zapomnieć o niej na długi czas.
Poszukiwałam długo, aż w końcu znalazłam ją na  Amazonie. Autorka  Dani Atkins, książka pt : Fractured. Przeczytałam opis i ( dzięki uprzejmości wydawnictwa ) pierwszy rozdział książki

Po paru zdaniach wiedziałam ,iż znalazłam świetną powieść . Polski tytuł: '' Druga szansa'' Pomyślałam,, iż moja recenzja będzie miłą niespodzianką..

Rachel jest  szczęśliwą nastolatką która wybiera się w najbliższym czasie do collegu. Udało jej się dostać na wymarzone studia dziennikarskie.  Ma swoje grono przyjaciół , przystojnego chłopaka i kochającego ojca. Pewnego wieczoru postanawia wybrać się z przyjaciółmi do eleganckiej restauracji na obiad. W wyniku tragicznego zbiegu okoliczności, najbliższy przyjaciel Rachel traci życie. Rachel jest załamana. Po stracie przyjaciela nie możne otrząsnąć sie z wypadku....

A co by było gdyby ten wypadek zaskoczyłby sie inaczej ?

Rachel budzi się pewnego ranka i odkrywa, iż jej kochany ojciec nie jest śmiertelnie chory. Odkrywa iz wcale nie rozstała się z swoim chłopakiem, co więcej jest z nim zaręczona.  Jej przyjaciel nie zgnioł  wcale w wypadku. Nasza główna bohaterka jest zdezorientowana ponieważ, jej ''poprzednie'' życie wyglądało zupełnie inaczej.
Było szare, smutne, pozbawione szczęścia i śmiechu... Wypełnione pracą której nie lubi.
Z pomocą swojego żyjącego najlepszego przyjaciela, postanawia dowiedzieć się co jej się przydarzyło....


Według mnie to jest najlepszy debiut tego roku. Dani Atkins zasługuje na wszelkie pochwały. Tą książkę przeczytałam jednym tchem. Autorka do tego stopnia wciągnęła mnie w życie Rachel, iż nie mogłam przestać o niej myśleć. Świetny pomysł na książkę. W momencie w którym autorka wyjaśnia co przydarzyło sie Rachel, akcja książki spowalnia co więcej robi się trochę nudna. Teraz po przeczytaniu całości wiem iż to było celowe działanie. Miałam ochotę aby ją odłożyć na półkę, ale postanowiłam że,  doczytam ja do końca.
Jak dobrze ze nie zrezygnowałam

Koniec książki jest tak niesamowity i wzruszający, iż się popłakałam. Pomimo iż zakończyłam czytanie tej powieści parę dni temu, do tej pory pamiętam jakie uczucia wywołała u mnie ta lektura.
Powieść oceniam bardzo wysoko. Jest w niej  i o miłości, przyjaźni, zdradzie, poszukiwaniu prawdy.
Szczęśliwe zakończenie pomieszane z nieszczęśliwym. Radość przez łzy, w taki sposób aż zapiera dech w piersi.

Polecam wszystkim bardzo serdecznie napewno sie nie zawiedziecie, tylko doczytajcie do konca !!
Szukajcie książki 14 stycznia 2015 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz