niedziela, 5 lipca 2015

Dotyk ciemności. C.J.Roberts. Mroczny erotyk, który zawładnie Waszymi zmysłami :)

Za każdym razem gdy czytam opis powieści erotycznej mam nadzieje, na dobrą powieść. Niestety bardzo wiele z nich nie powinno być klasyfikowanym jako erotyk tylko jako harlequin.
Nie zrozumiałą rzeczą jest dla mnie nuda w tego typu powieściach, brak napięcia, słabi bohaterzy..
Kiedy Wydawnictwo Czwarta Strona zaproponowało mi współpracę przy tym tytule nie byłam pewna do końca czy to dobry pomysł. Bałam się, że znów będę musiała czytać coś co nawet nie leżało blisko erotyka. Jednakże ciekawość zwyciężyła. Powieść zawitała do mnie już jakiś czas temu, ale dopiero teraz mam okazję o niej napisać. A jest co !!





Caleb, człowiek o tragicznej przeszłości, która pozbawiła go ludzkich odruchów, uprowadza osiemnastoletnią Livvie i szkoli ją na seksualną niewolnicę. Ma stać się narzędziem zemsty, która pozwoli Calebowi rozliczyć się z przeszłością. Mężczyzna rozpoczyna tresurę Livvie, a ona, wciągnięta w niebezpieczną grę, całkowicie podporządkowuje się swojemu oprawcy. Caleb nie przewidział jednak, że między nim a dziewczyną pojawi się uczucie.



Dotyk ciemności został przedstawiony jako : mroczny erotyk. Byłam bardzo ciekawa jakież to sceny w książce będą mroczne. Muszę Wam się przyznać, że siła z jaką  powieść wstrząsnęła mną była ogromna. W tej powieści nie ma nic słodkiego, ani łatwego. Jest za to duża dawka przemocy, zemsty i sexu.  Podana w tak ciekawy sposób iż odłożenie powieści na bok jest naprawdę trudne. To naprawdę ciekawa powieść, dla osób o mocnych nerwach ( sama nie wiem w jaki sposób udało mi się ją przeczytać do końca :) 
Autorka wykorzystała także w bardzo ciekawy sposób relacje kat-ofiara. Bardzo podobało mi się w jaki sposób autorka przedstawiła relacje dwójki bohaterów, świetnie wpasowała w akcję powieści ich rodzące się uczucie.  Jest to bardzo ciekawy psychologiczny wątek. Jeśli myślicie sobie, że to jakieś  głupie zafascynowanie pomiędzy Calebem a Livvie to jesteście w błędzie.  Autorka doskonale utrzymywała tempo akcji w powieści, fundując nam silną dawkę emocji. 

Wiele było szokujących scen w powieści, dla mnie oczywiście zbyt szokujące, ale czytałam powieść z wypiekami na twarzy. I o to w końcu chodzi  !! Erotyk ma być fascynujący, wciągający, nieuzależniający i ta powieść dla mnie spełnia wszystkie te punkty. Świetnie mi się ją czytało,
Autorka to mistrzyni w kreowaniu ciekawych bohaterów w których nic nie drażni, to mistrzyni w tworzeniu scen erotycznych, które zostają w pamięci na długi czas, to także mistrzyni w podawaniu odgrzewanego kotleta w nowy i bardzo ciekawy sposób. 


Jeśli szuakcie mrocznego erotyka, to mogę z największą przyjemnością Wam polecić tą książkę. Pod warunkiem, że macie naprawdę mocne nerwy. 
Wydawnictwo obiecuje : '' gęsta atmosfera powieści  odurzy i  na długo pozostanie w pamięci ''
Zdecydowanie zgadzam się z powyższym zdaniem i polecam gorąco
( Bardzo się cieszę , że mogę polecić w końcu dobry erotyk :)

Serdecznie dziękuje Wydawnictwu Czwarta Strona za udostępnienie powieści i za to, że moja wiara w dobre erotyki- wróciła :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz