wtorek, 10 marca 2015

Będzie dobrze, kotku- Wioletta Sawicka. Recenzja książki, polecam ku Waszej uwadze.

Chciałam przeczytać tą książkę pomimo iż wiedziałam , że to druga część. Byłam ciekawa czy autorka tak skonstruowała powieść, aby nie trzeba było czytać pierwszej części.



Muszę przyznać iż pierwsze kilka stron czytało mi się dość trudno, ponieważ autorka kontynuuje losy bohaterów. W drugiej części nie do końca podobało mi się zachowaniu Patryka, jego trudny zaborczy i zazdrosny charakter wiele  utrudniał . Bardzo polubiłam Annę. Jako ''kura domowa'' nie do końca spełniona życiowo, próbuje znaleźć odwagę w sobie aby walczyć o swoje szczęście. Mamy jeszcze pechową Małgosię.

Losy Anny są tutaj głównym tłem. Jej odwaga i determinacja aby dla szczęścia rodziny poświęcić własne. Zagryza zęby w milczeniu, ciesząc się że Patryk odnosi sukcesy jako lekarz i ojciec.

Książka mnie bardzo wciągnęła, autorka ma lekkie pióro ( w dobrym słowa tego znaczeniu ) , fajnie tworzy losy bohaterów, czytając mamy wrażenie iż czytamy o losach swoich dobrych przyjaciół.
Fabuła pochłania, od momentu w którym oswajamy się z bohaterami. W trakcie czytania wiele razy nie mogłam się od niej oderwać.
Z największą przyjemnością przeczytam trzeci tom sagi. Jestem pewna iż autorka przygotuje dla nas wiele niespodzianek.


Chciałam serdecznie podziękować za książkę w wersji elektronicznej wydawnictwu Prószyński.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz